PR electronics’ indfører ny returpolitik

 
Når en kunde ønsker at returnere et produkt, skal processen helst forløbe så hurtig og let som muligt. På baggrund af svar fra vores seneste kundetilfredshedsanalyser, har vi i 2017 implementeret en ny returproces, der skal sikre endnu højere kundetilfredshed.

Skulle det ske, at der opleves problemer med et PR-produkt, skal PR’s kundesupport kontaktes. I mange tilfælde kan mindre problemer løses allerede her. Hvis problemet er mere komplekst og ikke umiddelbart kan løses via telefonen, vil vores kundesupport oprette en retursag på produktet samt sende en returfragtlabel til kunden, således at produktet hurtigt kan blive undersøgt af en tekniker i Rønde.

 

Med baggrund i den udfyldte returformular vil vores teknikere undersøge produktet, og du vil løbende blive holdt orienteret om det videre forløb.

 

Med denne ny returproces forventer vi at kunne hjælpe dig på en mere effektiv måde, således at du kan få produktet hurtigere retur og op at køre igen.

 

Yderligere information om vores nye returpolitik kan findes her